Rättegång

/ Permalink / 5
Mammas advokat ringde imorse, eller ja, vid tolvtiden.
Så nu ska jag på rättegång den tolfte, så jag missar nationella provet..
Usch, jag vill inte. Men hade det inte varit nödvändigt så hade hon ju inte frågat.
Men läskigt är det. Hoppas allt tar slut snart.



Igårkväll var dålig, helt deppig. Inte ett dugg kul.
Men Leif var snäll. Han ringde och muntrade upp mig lite.
Det var bra, han är bra.
Han fick mig tillochmed att skratta. :) hihi

Josef kommer över lite senare, han ska lämna en skiva med filmer som Jonathan har gjort.
Spännande, killen är duktig :D

Och så håller jag på och packar lite inför imorgon.
Ska ju till uppsala! :D
Åh, det ska bli så skönt att komma härifrån ett tag.
Att få lite annat att tänka på.
Ska väl fortsätta nu, så jag kommer nån vart.
Puss
#1 - - elin:

Baby!, allt som har en början, har ett slut. Även all den skit du får utstå hela tiden!

<3

#2 - - Anna:

Läs min blogg om kärlek och tipsa gärna om den :)



//Anna

#3 - - Lydia:

det ordnar sig nog snart gumman!

Snart är du dessutom här! Ska bli så kul!

#4 - - Lydia:

svar: det gör det nog, gummman...

jaaa :D så himla bra det kommer bli!

#5 - - Anonym:

Hejhej:) Ursäkta om jag stör, men har du lust att kolla om min header ser okej ut? Några har påpekat att den typ sticker utanför själva bloggen? Sorry om jag redan frågat dig:) Ha det fint! kramar

Till top