Nytt i garderoben

/ Permalink / 7








Som sagt, ett par skor och två par shorts. Idag blir det en sväng till stan igen.
#1 - - Malin:

Hejsan (:



Ska vi följa varandra på blogglovin?

Lägg till mig och skicka en kommentar på min blogg så att jag vet att det är du som är den nya prenumeranten, sen när jag ser en ny prenumerant så lägger jag till dig och skickar en kommentar till dig ;D

#2 - - Anonym:

vart kommer shorten ifrån ?:)

fin blogg

#3 - - phiie:

tack för din röst vad görs? (:

#4 - - Elin mj.:

Finfint :)

MISS U BABY<3 Puss!

#5 - - Sofia:

Sv; Tack så mycket, vad roligt att du gillar den! :)

#6 - - Elin mj.:

Älskade du!, du uppdaterar inte ;/ Tråkigt.

MissYou darling. Puss <3

#7 - - HelloNicki:

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



Till top