En lista

/ Permalink / 0

[x] hittat ny musik jag gillar
[x] fått nya kompisar
[ ] varit utomlands
[x] varit ledsen
[ ] velat dö
[x] varit glad
[ ] druckit alkohol
[x] känt mig sviken
[x] känt som att ingen har sett mig
[ ] suttit vid datorn mer än innan
[ ] skrivit en låt
[x] känt hat
[x] känt att någon tagit mig för given
[x] varit "sjuk"
[x] varit sjuk
[x] dansat
[x] bråkat med mina föräldrar
[x] blivit tillsagd att jag är snygg
[ ] strulat med någon av samma kön
[x] varit så uppjagad att jag gjort misstag
[x] gråtit
[x] lekt för mycket med bloggen
[/] slagit någon
[ ] kallat någon hora/slampa
[ ] pissat utomhus
[ ] däckat
[ ] spytt
[x] sovit i motsatta könets säng
[x] pussat någon av motsatt kön
[ ] raggat på främlingar 
[ ] kysst en främling
[ ] rökt
[ ] rymt hemifrån
[x] bakat
[ ] sovit utomhus
[x] åkt bil med fulla människor
[ ] varit full
[x] saknat någon  
[x] duschat med någon
[ ] badat i havet
[x] solat utomhus
[x] solat i solarium
[x] snackat i telefon mer än två timmar
[x] fått blommor av någon av motsatta könet
[ ] gett någon blommor
[ ] sett en död människa
[ ] gått ner i vikt
[x] skämt ut mig


Druckit alkohol? - Nej
Rökt? - Nej
Snusat? - Nej
Varit full? - Nej
Rökt vattenpipa? -  nepp
Däckat? - Inte det heller
Blivit påkommen? - Med vad?
Kysst en främling? - nope
Fått ett sugmärke? - Eh
Gjort ett sugmärke? - Kan hända :o
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? nejnej
Kysst en kille i klassen? - Nej
Gjort något dumt? - Ja
Gjort något som du ångrar? - Japp
Strulat med ditt ex? - Nej
Sagt nej till sex? - Ja
Fixat dig i timmar? - Njae
Gråtit inför mer än 10 personer? - nej.
Smygit ut? -Yes
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Lekt med någons känslor? -
Nej?
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja <3
Gråtit dig till sömns? - Nej
Gråtit framför någon du älskar? - Tror inte det
Har haft sex ute i skogen? - Nej jag har ju inte det
Kysst en tjej? - Nej
Vaknat av att du gråter? - Jag har vaknat av att jag drömmer att jag gråter. haha  
Skrikit ord som hora och slampa till någon -
nej
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Jag har liksom inte druckit alkohol så.
Slagit någon på skoj? - Jupp
Blivit slagen på skoj? - Mhm
Gått bakom ryggen på någon? - Njaej, vet inte. kanske
Varit på solsemester? - nepp.
Badat i havet? - Nej
Har haft snöbollskrig? - Gillar inte snöbollskrig
Sett en hel fotbollsmatch? - nej aldrig
Inte sovit på en hel natt? - Yes
Varit på sjukhus? - tror inte det
Sovit i över 12 timmar? - ja
Sett en film mer än 10 ggr? - typ twilight, kanske
Tagit någon på röven? - Ja!
Lärt känna någon via internet? - 
Litegrann kanske 
Velat dö? - 
nej
Åkt buss i över 10 timmar - Sammanlagt ja
Blivit tagen av polisen - Nix

Till top