Nya teckningar

/ Permalink / 24
Eller egentligen inte nya, men jag har gjort klart dem idag.





Vad tycker ni? :)
#1 - - susanna:

dom var ju jättemysiga:D

#2 - - solange:

Vad fint du ritar! Du ritar absolut bättre än mig!

Cool blogg förresten, jätte mysig.

Kolla gärna in min blogg och läs och kommentera :)

Ha en bra fortsättning av denna dag!

#3 - - Nea.:

Den andra var riktigt jävla fin! :)

#4 - - Linnea:

väldigt fina !

#5 - - Fanny:

Jättefina! :)

Du är verkligen duktig på att teckna :D

#6 - - Nea.:

Skulle inte du kunna rita av mig? :D Om du vill alltså? ^^

#7 - - Maria:

Men gud vad fint du ritar,önskar jag också gjorde det!

Otroligt fina bilder!

#8 - - Lydia:

svar: ja:)

nej jag är inte så mycket bättre, ska ringa och avboka för imorgon, kan nog inte vara med och sjunga:/

#9 - - Nea.:

Åh vad kul! :D

Hur funkar det då? Ska jag typ skicka en bild på mig eller? :D

#10 - - Lydia:

svar: tack så mycket <33



Fina teckningar by the way :)

#11 - - karolina:

Va fina bilder!

#12 - - smonki by selma:

Åh skön blogg, teckningarna var så finaaaaa!:)

#13 - - frida:

du är så duktig!!

#14 - - frida:

du är så duktig!!

#15 - - MizthaNguyen (v.:

duu är grym på rita :)

#16 - - MizthaNguyen (v.:

svar; varsågod, är allt bra med dig? :D

#17 - - MizthaNguyen (v.:

svar; awuu jasså hur kommer det sig då?, jag mår helt fint fint kollar på tv just nu :)

#18 - - susanna:

haha jaa men varsegod, och tack så mkt :;D

#19 - - MizthaNguyen (v.:

svar; jag ol,lade på någon film, typ 20 dagar senare heter den thihih :) ja kyra på dig!

#20 - - Amy.C:

Hej söt



nu e jag tilbaka från Kina:D

kom hem igårkväll=)känns skönt att vara tilbaka..hehe=)

så hur e dt med dig då?:D

#21 - - MizthaNguyen (v.:

svar; awuu ja den var fktiskt det :) kan du inte prenumera på min blogg via bloglovin :)?

#22 - - MizthaNguyen (v.:

svar; a jag gör det nu? :D

#23 - - Amy.C:

hej sötis=)

jag har haft dt jättebra:D super^^ lite trött bara, ser helt sliten ut.. men vilade ut mig o så=)

skolan imorn ju=/ lr jag e ledig..hahah=)

fast måste dra till körskolan=/



pösss

#24 - - ♥ SimplyMalin:

Shiit vilka fina bilder! :D

Till top