2010 del 1

/ Permalink / 0
Januari

Var ganska ofta hundvakt åt Alize och lekte en massa med Hilmer. Gled runt i
stickade tröjor. Var på umgänge och träffade mina söta syskon ibland.
Hade inte kommit så långt med mina smycken heller ;)

Februari

Alize bröt ett ben och var tvungen att avlivas ett par dagar senare :( Jag bakade en massa
och fotade lite fina vinterbilder.

Mars

Jag började min praktik på mäster skoog i eskilstuna, och gick runt på stan typ fem dagar
i veckan = en hel del shopping. Natasha fyllde år och fick världens gulligaste skor.
Jag använde min pälsjacka från h&m en hel del.

April

Det blev vår. Jag fotade en massa, shoppade en fin klänning, målade en tavla.
Gosade med hilmer och var jättesjuk nästan hela månaden. Fick öroninflammation
och åt världens äckligaste och största tabletter.

Maj

Det blev varmare, och jag gick en massa långa promenader i solen. Vi åkte till finspång och hälsade
på småttingarna. Vi var hos mamma en helg och åkte på kosafari och hälsade på grymt söta kalvar.
Pappa och jag såg Avatar i 3D.

Juni

Sommar! Vi var i finspång lite då och då. Jag åkte med Farmor på auktion och ropade in en säng
för 11 kr. Solade lite. Fick sommarjobb. Badade när jag var ledig. Farmor fyllde år och vi var
och firade henne.
Till top