Söndag

/ Permalink / 2
Jobbhelg den här helgen. Igår jobbade jag 9.45-17.25 utan större problem, men idag ville inte mitt knä som jag. Så jag åkte hem vid 14, och sen har jag tagit det lugnt hela dagen. En skaplig promenad med Tage är det enda vettiga jag har gjort.

För er som inte vet så har jag en ruckning i knäskålen. Låter konstigt kanske. Det är en muskel i knäet som är dålig, så knäskålen är ostabil och jag får ont när jag belastar den. Tränar varje dag, och det har blivit skillnad på två veckor. Men vissa dagar är värre än andra. Hoppas det blir bättre snart, vill så gärna komma igång med mina morgonpromenader igen.

Nu ska jag ta en dusch innan jag bäddar ner mig i sängen. Tänkte antingen kolla på nån film, buffy eller Veronica Mars. Svårt val, haha. Puss
#1 - - Frida Daun:

jag håller tummarna för knäet <3

#2 - - Lydia:

Vad fin bloggen är, Tina! :)



Hoppas det blir bra med ditt knä, kan inte vara kul.

Till top