Bästa söndagen på länge!

/ Permalink / 2
Har haft en så bra dag idag! Vaknade helt utvilad vid nio i morse. Fick massage och frukost på sängen av min fina, och sen låg jag kvar i sängen och läste till halv tolv ungefär. Sen gick jag upp och diskade lite och plockade ner alla vinterkläder i hallen. Sen kom Robin och hjälpte till med städningen, så vi städade ur och rensade i nästan alla garderober här hemma också. När vi ändå var igång tog vi tag i att sortera alla viktiga papper också. Så nu är det äntligen gjort! Vi var väl klara med städning osv vid tretiden, och sen lade jag mig på soffan och bläddrade i en tidning. Vid fyrasnåret gick jag ut på en promenad och plockade vitsippor. Spräckte mina jeans när jag skulle hoppa över ett dike, haha. 
 
Kom hem vid fem och satte mig i solen på balkongen en stund. Sen åkte Robin till sina föräldrar och jag såg det senaste Vampire Diaries avsnittet. Nu under kvällen har vi ätit och jag har duschat. Snart ska vi se på film och bara ta det lugnt tills det är läggdags. Mys!
 
 
#1 - - jimmy:

Det låter som en bra dag. Hade brallorna krymt i tvätten? Det har nästan alla mina kläder gjort.

#2 - - marycaroline.blogg.se:

Härligt :)

Till top