Juli månads läsning

Böcker / Permalink / 1
Elva böcker läste jag i Juli, äntligen börjar jag komma igång igen. Så skönt! Bara en bok på Engelska blev det, och tio på Svenska.
 
Bästa bok: Står mellan Kvinnan han älskade och Miss Peregrines hem för besynnerliga barn. Och Nya kontakter.
Sämsta bok: Jag tyckte minst om En spricka i kristallen och Änglarnas kamp.
 
Många bra böcker den här månaden. Dorothy Koomson har aldrig gjort mig besviken, hon är SÅ bra! Kinsella har jag inte riktigt velat läsa innan eftersom jag inte riktigt gillade första boken i shopaholicserien, men Nya kontakter var riktigt bra, tyckte väldigt mycket om den. Har två till av hennes fristående böcker i bokhyllan som jag riktigt längtar efter att läsa. Gökens rop däremot var inte så bra som jag hade hoppats. Den var inte dålig, men väldigt förutsägbar. Så den var jag lite besviken på.  Alexandramannen var helt klart mest obehaglig.
 
 
 
#1 - - Västmanländskan:

Oj, vad jag gillade "Jag, En"!

Svar: Jag med, så bra!
TinaElisabeth

Till top