Vampire Academy

Böcker / Permalink / 1
Sista bokköpet i år blev Vampire Academy boxen. Sen får jag bara köpa skolböcker har jag bestämt, men jag kände ändå att jag behövde en liten (?) belöning för att jag kom in på skolan jag hade sökt och kommer ha ganska fullt upp i vår. Mer om det senare. :)
 
Tycker det är synd att första boken har fått ett tråkigt filmomslag istället för samma fina som resten av serien. Men ändå, för att vara filmomslag var det inte så illa, så jag ska inte klaga. Jag såg filmen för kanske två veckor sen, och blev så himla sugen på att läsa klart serien. Jag har läst de två första, och jag tyckte filmen gjorde boken rättvisa faktiskt. Första boken samt filmen ska vi läsa/se till nästa bokcirkelträff, så det passade mig ganska bra.
#1 - - Klara:

Vad fint med en hel serie i en box! :)

Svar: Det gör sig bra i bokhyllan, hehe :)
TinaElisabeth

Till top