Mina senaste fynd

Böcker / Permalink / 1
Igår var det tisdag och dags för veckans obligatoriska second hand-runda.
 
Jag har blivit rekommenderad av flera personer att läsa något av Gillian Flynn, så det var helt okej att hitta Mörka platser för en femma. Det fördolda har jag letat efter ett tag då det är första boken i serien. Har två andra av deras böcker står i hyllan, men man kan ju inte börja mitt i en serie. Fifty shades för en femma den med. Hade egentligen inte tänkt läsa de böckerna över huvud taget, men för så lite pengar. Köpte första boken för en krona tror jag, så för det priset spelar det ju inte så stor roll, hehe. Kallentoft har jag inte läst något av än heller, men jag tror jag har fem av hans böcker, sex med den här. I maktens skugga är jag inte jättepepp på eftersom jag tyckte förra boken var jättedålig. Men förhoppningsvis är den här bättre. Jag är iallafall jättenöjd över mina fynd, 35 kr blev det allt som allt. Helt okej!
#1 - - Liborius:

älskar att fynda:D

Till top