Lite nytt igen..

Nytt i bokhyllan / Permalink / 1
Det där med att hålla igen ja.. Igår var jag på myrorna = 3 böcker och idag på röda korset = tre böcker till.
 
Bridget Jones hittade jag på röda korset idag för två kronor. I nyskick. Dumt att låta bli, hehe. Har inte läst Bridget Jones tidigare, så vi får väl se vad jag tycker. Lucy Dillons böcker har jag läst innan, men av någon anledning har jag gett bort dem. Har tänkt på att jag vill läsa om dem, så det var ju perfekt att hitta dem billigt på myrorna!
 
På myrorna fick man tredje boken på köpet, så då tog jag Warm Bodies som jag har velat läsa jättelänge. Hoppas jag gillar den. Järndrottningen blev jag jätteglad över att jag hittade! Har lånat de första två böckerna i serien, och jag älskade verkligen första. Den här är oläst och kostade en krona. Kap! It started with a kiss verkar sådär härligt julig, så den ska jag spara lite på :)
#1 - - Hanna:

Vilka fynd! Insåg hur längesen det var jag själv handlade begagnade böcker... Får ta tag i det, så himla kul när man hittar lite och kommer undan med det så billigt :)

Svar: Verkligen! Ibland ska man ha tur :) Jag handlar väldigt mycket begagnat i perioder, och jag har gjort många toppenfynd :)
TinaElisabeth

Till top