Månadsrapport: Juli

Böcker / Permalink / 0
Jag är lite imponerad över att jag har hunnit läsa så mycket i Juli, för jag har jobbat galet mycket. Ändå har jag hunnit med 13 böcker, och det är jag jättenöjd med. Jag har läst så himla mycket bra också, så det var en väldigt bra månad.
 
73.Konsten att ha sjukt låga förväntningar - Åsa Asptjärn
74.Davidsstjärnor - Kristina Ohlsson
75:The Duff - Kody Keplinger
76.Järnprinsessan - Julie Kagawa
77.Looking for Alaska - John Green
78.Fangirl - Rainbow Rowell
79.Oceanen vid vägens slut - Neil Gaiman
80.Fifty shades of Grey - E L James
81.Shatter me - Tahereh Mafi
82.Alba - Kristina Hård
83.I maktens skugga - Viveca Sten
84.Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling
85.Destroy me - Tahereh Mafi
 
Bästa bok: The Duff!!! Älskade den! Men Looking for Alaska, Fangirl, Shatter me och Harry Potter ligger inte långt efter. Har som sagt läst riktigt mycket bra böcker. :)
Sämsta bok: Det här kommer väl inte som någon överraskning, men Fifty shades of Grey var totalt värdelös.
Månadens överraskning: The Duff. Hade hört mycket gott om den, men hade egentligen inga förväntningar. Men oj vad bra den var!
Månadens besvikelse: Att det inte finns någon mer bok i serien efter Davidsstjärnor. Hade velat läsa mer.
 
Planer för Augusti: Den här månaden har jag tänkt läsa klart Shatter me serien. Det blir nog inga problem eftersom den är galet bra. Utöver det har jag inte direkt något jag har planerat att läsa, utan jag får se vad jag blir sugen på. Har rensat ut massor av böcker från bokhyllan, så det känns lite roligare att välja nytt nu när man slipper ha dåligt samvete över det som bara står. Sen blir det nog en beställning från book depository lite längre fram också, har tittat ut några böcker jag vill ha. :)
 
Till top