Månadsrapport: December

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
Då var det redan dags att sammanfatta december månads läsning. Det är inte klokt vad tiden går..
Nio lästa böcker iallafall, så jag är nöjd även om jag har så många böcker jag inte har hunnit med. Men då har jag något att läsa nästa år också, så det är väl bra på sitt sätt, haha.
 
134.Gasten - Ingela Korsell, Åsa Larsson
135.När hundarna kommer - Jessica Schiefauer
136.A living nightmare - Darren Shan
137.En julsaga - Charles Dickens
138.Det sällsamma fallet Benjamin Button - F. Scott Fitzgerald
139.Pettson får julbesök - Sven Nordqvist
140.Fortfarande Alice - Lisa Genova
141.Let it snow - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
142.The Vampire's Assistant - Darren Shan
 
Bästa bok: Fortfarande Alice, den var fantastisk!
Sämsta bok: Det sällsamma fallet Benjamin Button. Gillar den, men den var så kort. Den hade nog gjort sig bättre som roman och inte novell.
Månadens överraskning: Cirque du Freak. Var lite tveksam först, men nu har jag lyssnat på två böcker som båda var helt okej.
Månadens besvikelse: Let it snow. Alltså jag gillar John Green jättemycket. Lite för mycket tror jag, för jag har så höga förväntningar på allt han skriver. Hans novell var okej, men inte den bästa.
 
Till top