TBR för nästa veckas läs-a-lot

Böcker / Permalink / 2
Elin och Nelly har som ni kanske vet anordnat en läs-a-lot, och imorgon är det dags. Jag har plockat ihop en liten TBRhög nu i sista sekunden, och det här är alltså vad jag har tänkt läsa. Kanske att jag hinner med nån mer bok, men jag kommer iallafall koncentrera mig på de här. Nu ser jag fram emot att sätta igång! Jag är ledig imorgon, så det blir en bra start :)
#1 - - Elin - Bokparadiset:

Hoppas på att både du och jag hinner läsa Fangirl och att du hinner läsa the duff :)

Svar: Har redan hunnit läsa ut the duff, så himla bra! Ja, hoppas vi hinner med Fangirl, tror den kan vara riktigt bra den med :)
TinaElisabeth

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Såg filmen The Duff för ett tag sedan, den gillade jag! :) Så kan tänka mig boken är riktigt bra :)

Svar: Den var riktigt bra! Ska försöka hinna med att se filmen snart också :)
TinaElisabeth

Till top