21 påståenden om mig

Böcker / Permalink / 1
Jag har sett den här enkäten på flera bloggar de senaste dagarna, så jag tänkte att jag gör den jag med!
 
Jag heter Tina. När jag var liten hatade jag det, men nu har jag vant mig och tycker det är rätt okej, haha.

Jag är för tillfället Utvilad efter sovmorgon två dagar i rad. det händer inte speciellt ofta, så jag njuter så länge det varar.

Jag är bra på att städa... Visst att det är mitt jobb, men hemma städar jag gärna ofta, det är avkopplande.

Jag tycker inte om grannen ovanför.

Jag är dålig på att ta det lugnt, jag blir lätt rastlös om jag inte har något att göra.

Jag läser för tillfället John Bauers förtrollade sagovärld.

Jag gillar när det går som jag vill, haha.

Jag sjunger med i halvdåliga låtar på radio när jag är ensam hemma.

Jag älskar mina nära och kära.

Jag är inte speciellt bra på att spela munspel. Men jag vill lära mig.

Jag föredrar 9 gånger av 10 boken framför filmen.

Jag tycker om färskoströran i kycklingsmörgåsen jag köpte igår. Alltså, den var så himla god!

Jag är beroende av te. Har alltid minst tio sorter i skafferiet!

Jag har på mig en svart kjol och grå t-shirt.

Jag dricker varken kaffe eller alkohol och får höra ganska ofta att jag inte har blivit vuxen ännu.

Jag lyssnar på Brolle om jag inte kan sova. Funkar varje gång.

Jag blir arg på djurplågeri.

Jag blir rädd av magsjuka. Jag har fobi för att kräkas och kan få lite lätt panik om jag får lite ont i magen. Dock är det bättre nu än för ett par år sedan, tur det..

Jag önskar att jag aldrig mer ska behöva förlora någon nära.

Jag är pinsamt dålig på hitta. Fasar för att ta körkort, för jag kommer inte hitta dit jag ska köra. Har sagt till Robin att han får köpa en gps i grattis-till-körkortet-present när det är dags :D

Jag är uppvuxen
 i Sköldinge som ligger ungefär 1,5 mil härifrån. Jag har alltså inte flyttat mig så långt, men jag trivs bra och blir nog kvar ett tag till.
#1 - - Monika:

Jag tycker inte heller om grannen ovanför :)

Svar: Det verkar inte vara helt ovanligt, haha :)
TinaElisabeth

Till top