#1 - - Elsa-ladyslibrary:

Jag har bara läst några i shopaholic-serien av Kinsella,har inte läst denna.Tack för smakbiten!

#2 - - astridterese:

Det er ikke så bra når man ikke kan holde inne ord som gjerne ikke burde ha vært sagt :-) Ønsker deg en flott søndag!

#3 - - Åsa:

Att ha vajsing på filtret kan ju förstås både vara bra o dåligt... ;)
Tack för smakbiten!

#4 - - Kajsa:

Tack för smakbiten och ha en fortsatt bra söndag.

#5 - - Boklysten:

Har faktiskt inte läst något av Kinsella ännu. Tack för smakbiten!

#6 - - Monika:

Det där filtret funkar inte alltid hos mig heller :) Tack för smakbiten!

#7 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Det där råkar man ju ut för då och då ;-)

#8 - - Lena:

Tack för smakbiten. Har den här bland mina olästa böcker.

#9 - - Ewelina:

Jag har läst Karriär och köksbesvär av Kinsella och den var verkligen rolig och härlig feelgood. Jag har tänkt läsa hennes andra böcker också.

#10 - - Holavedsbruden Ewa K:

Tack för smakbiten. Kanske en bok som jag griper mig an en vacker dag.

#11 - - A ROOM OF MY OWN:

har aldrig läst någon Kinsella! tack för smakbiten!

#12 - - Bokskorpionen:

Jag har ännu inte provat att läs Kinsella. Tack för smakebiten!

Till top