Månadsrapport: Maj

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
 
Jag får väl säga att förra månadens lässvacka gav med sig. 16 böcker har jag hunnit med att läsa nu i Maj, 7 på svenska och 9 på engelska. Dubbelt så många böcker som förra månaden, så det är riktigt bra! Jag hade ju ett litet Harry Potter-tema i början på månaden och läste de tre första böckerna. Sen deltog jag ju i RYBSAT också och fick en hel del läst. En bra läsmånad helt enkelt.
 
47.Gatukatten Bob - James Bowen
48.Harry Potter and the Philosopher's Stone - J.K. Rowling
49.Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K. Rowling
50.iZombie: Dead to the world - Chris Roberson, Michael Allred
51.How to train your dragon - Cressida Cowell
52.Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - J.K. Rowling
53.The Princess Diaries - Meg Cabot
54.Trollkarlens hatt - Tove Jansson
55.Tjockare än vatten - Carin Gerhardsen
56.An abundance of Katherines - John Green
57.Jag älskade honom - Anna Gavalda
58.3096 dagar - Natascha Kampusch
59.The Heir - Kiera Cass
60.iZombie: uVampire - Chris Roberson, Michael Allred
61.Stjärnstenen - Jo Salmson
62.En sekund i taget - Sofia Nordin
 
 
Bästa bok: The Heir! (Känns orättvist att välja Harry potter, haha)
Sämsta bok: Jag älskade honom, den var inte alls i min smak.
Månadens överraskning: En sekund i taget tyckte jag om jättemycket. Visste egentligen inget om den innan, utan slängde med den bara för att få rabatt på en beställning. En riktigt bra chansning ;)
Månadens besvikelse: An abundance of Katherines levde inte alls upp till mina förväntningar.
 
Till top