A Game of Thrones, Volume 1: The Graphic Novel

Recensioner / Permalink / 0
"Acclaimed novelist Abraham and illustrator Patterson bring Martin's epic fantasy masterwork "A Game of Thrones" to majestic new life in the pages of this full-color graphic novel. Comprised of the initial six issues of the graphic series, this is the first volume in what is sure to be one of the most coveted collaborations of the year."
 
Jag köpte ju som ni kanske kommer ihåg Game of thrones som graphic novel för ett tag sen, och den var lättare att ta sig igenom än den riktiga boken. Den gick jättefort att läsa, blev klar med den på en kväll. Och den var väl helt okej. Inte den snyggaste tecknarstilen, men det är jag lite kräsen med. Den enda graphic novel jag verkligen har tyckt om bilderna i är Twilight. Har lite höga krav, haha. Men allt viktigt är med, och det är lätt att hänga med i svängarna. Dock hade jag väntat mig att bok 1 skulle följa säsong 1, men den slutade mycket tidigare. Så det bröts liksom lite mitt i kändes det som eftersom jag hade väntat mig mer. Jag kommer att samla på mig resten av böckerna med tiden, men det får vänta lite eftersom de är rätt så dyra. Det blir iallafall snyggt i bokhyllan, haha ;)
Till top