Månadsrapport: September

Månadssammanfattningar / Permalink / 2
7 böcker har jag hunnit läsa i September (orkade inte leta fram någon bild på den sjunde, hehe). Eller ja, jag har läst 5 och lyssnat på 2. En ganska dålig läsmånad, även om jag är glad att ha hunnit lite iallafall. Hoppas det blir lite bättre nu i oktober, jag har ju så himla mycket jag vill läsa.
 
 
101.Havsdrottningen - Saskia Walker
102.Vassa föremål - Gillian Flynn
103.Falleri, Fallera, Falleralla - Carin Gerhardsen
104.Prodigy - Marie Lu
105.The Martian - Andy Weir
106.Ljusets väktare - Marie-Louise Fritzén
107.iZombie: Repossession - Chris Roberson, Michael Allred
 
 
Bästa bok: Prodigy! Fattar inte varför jag har låtit den stå så länge, den var så himla bra!
Sämsta bok: Vassa föremål var inte riktigt min grej.
Månadens överraskning: Att jag gillade Prodigy så mycket att jag var tvungen att beställa hem Champion på en gång.
Månadens besvikelse: iZombie blev jag jättebesviken på, tyckte tyvärr att det avslutande albumet var det sämsta.
#1 - - Sandra:

Dålig läsmånad med 7 böcker?! Nej nej :) det är ju jättebra. Själv lyckades jag med TVÅ i augusti p.g.a nytt jobb och en långdragen förkylning, två bröllop och en Sverigeresa :D Puh alltså. Tur så hann man med lite mera i september. Nu i oktober utkommer det masssooor med bra..

Svar: Haha men jag brukar läsa ungefär dubbelt så mycket, så det känns lite dåligt :P De senaste veckorna har jag haft fullt upp med fast jobb istället för timmar och så håller jag på med körkort, så nu har jag ingen ork till läsningen alls. Tråkigt, men det får väl lov att vara så ett tag. Haha, låter som att du har haft fullt upp :D Åh, jag vill inte ens tänka på allt bra som kommer nu, det kan väl vänta tills jag har lite mer tid ;)
TinaElisabeth

#2 - - Miriam - Schitzo-Cookie :

Har själv bara läst volym 1 av iZombie men har hört att den slutar så haffsigt för att den blev cancellad innan författaren hann få ihop storyn som han tänkt sig... :(

Svar: Ja jag hörde det jag med. Blev så besviken eftersom jag gillade tredje volymen jättemycket :(
TinaElisabeth

Till top