New moon: The graphic novel vol.1

Recensioner / Permalink / 0
"In the first installment of "New Moon," Bella and Edward find themselves facing new obstacles, including a devastating separation, the mysterious appearance of dangerous wolves roaming the forest in Forks, a terrifying threat of revenge from a female vampire and a deliciously sinister encounter with Italy's reigning royal family of vampires: the Volturi."
 
 
Ända sen jag läste Twilight som graphic novel har jag längtat efter att läsa den här med. Jag hade egentligen tänkt vänta tills volym 2 kommer ut, men det dröjer. Så nu köpte jag den iallafall, och det är jag glad för. Jag älskade ju Twilight, och den här är lika bra den! Gillar verkligen tecknarstilen, så fin. Twilightböckerna är inte direkt några favoriter, men jag älskar dem i det här formatet. Just New moon har jag alltid tyckt är den sämsta eftersom den är så deppig när Edward försvinner, men här ligger inte fokus riktigt lika mycket på det. Och jag gillar ju Jacob mycket mer än Edward.. Hehe.
 
Jag är så sugen på att hitta fler riktigt bra graphic novels, så tipsa mig gärna :)
 
 
 
Till top