To all the boys I've loved before

Recensioner / Permalink / 0
"Lara Jean keeps her love letters in a hatbox her mother gave her. One for every boy she's ever loved. The letters are for her eyes only. Until the day they are mailed, and suddenly Lara Jean's love life goes from imaginary to out of control."
 
Jag visste redan när jag läste om handlingen att jag skulle gilla den här boken, men inte att jag skulle älska den så mycket som jag gör! Den är så himla mysig. Det känns som att jag har läst mycket halvdanna böcker ett tag, och så har jag ju haft en liten lässvacka. Men den här boken fick mig verkligen att vilja läsa mer igen, jag ville inte lägga den ifrån mig. Inte för att den är spännande, utan för att den har så mysig stämning.
 
Jag gillar systrarna jättemycket allihopa. De har så fin sammanhållning, och jag tycker att det är så fint hur de tar hand om sin pappa. Och Kitty är så himla gullig, hon är nog min favorit. Och jag lider verkigen med Lara Jean när hennes brev blir postade, tänk vad jobbigt det hade varit!
 
Jag tyckte om den här boken så mycket att jag fortsatte med nästa del direkt, och det är ganska ovanligt för mig. Det har jag nog inte gjort sen the selection i början av året. Hur som helst, gillar du contemporary är den här boken ett måste, den är så braaa!
 
 
 
Till top