Månadsrapport: Augusti

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
15 böcker har jag hunnit med i Augusti, 5 på svenska och 10 på engelska. Jag nådde även mitt goodreadsmål på 100 böcker som ni redan vet. Jag är jättenöjd, och jag har läst så många bra böcker den här månaden!
Jag har äntligen avslutat Shatter me-trilogin, och den var såååååååå bra! Längtar efter mer av Tahereh Mafi.
 
86.Unravel me - Tahereh Mafi
87.Fracture me - Tahereh Mafi
88.iZombie: Six feet Under and Rising - Chris Roberson, Michael Allred
89.Andra sommaren - Ann Brashares
90.Love letters to the dead - Ava Dellaira
91.Persikosommar - Jodi Lynn Anderson
92.The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon
93.All the bright places - Jennifer Niven
94.Liten parlör för älskande - David Levithan
95.A hundred pieces of me - Lucy Dillon
96.Polarnatt - Frida Skybäck
97.The coldest girl in coldtown - Holly Black
98.Tre avtryck av himlen - CH Wahlund
99.Ignite me - Tahereh Mafi
100.Kyrkogårdsboken - Neil Gaiman
 
 
Bästa bok: All the bright places var riktigt, riktigt bra! Men hela Shatter Me-trilogin är för bra för att inte nämnas här den med. :)
Sämsta bok: Liten parlör för älskande.
Månadens överraskning: All the bright places. Hade ju inte superkoll på vad den skulle handla om, men jag blev väldigt positivt överraskad.
Månadens besvikelse: Love letters to the dead var inte så bra som jag hade hoppats på.
 
 
Till top