Losing it av Cora Carmack

Recensioner / Permalink / 3
Titel: Losing it
Författare: Cora Carmack
Serie: Losing it #1
Förlag: Ebury Press
Utgivningsår: 2013
Sidantal: 288
Köp: Adlibris / Bokus

Handling:
Love. Romance. Sex. There's a first time for everything...As far as Bliss Edwards can tell, she's the last virgin standing, certainly amongst her friends. And she's determined to deal with the 'problem' as quickly and simply as possible. But her plan for a no-strings one night stand turns out to be anything but simple. Especially when she arrives for her first class and recognises her hot new British professor. She'd left him naked in her bed just 8 hours earlier...
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag snart sluta tjata om min extrema lässvacka, men jag kände att jag behövde något lättsamt och okomplicerat för att komma ur den. Tänkte att jag provar med den här, och vet ni vad? Det funkade! Den var så himla rolig och knasig, och jag kunde verkligen inte slita mig. Tyckte så mycket om Bliss (och vilket fint namn!). Älskade hur hon hittade på att hon hade en katt, haha! Det här var precis vad jag behövde, och nu vill jag läsa typ allt jag har i bokhyllan, haha. Blev väldigt sugen på att läsa mer New Adult också, så ni får gärna bomba mig med tips!
 
 
#1 - - Nilmas Bokhylla:

Har sett lite recensioner om denna på sistone och är klart nyfiken alltså!

Svar: Jag tyckte om den mer än jag hade trott :)
TinaElisabeth

#2 - - Elin - bokparadiset:

Åh härligt, precis vad som hjälpte mig i min svacka också!! :)

Svar: Precis vad man behöver ibland :)
TinaElisabeth

#3 - - Bokprinsessorna:

Denna är ju så bra. Alldeles lagom och fantastisk :D

Svar: Ja den var precis vad jag behövde :)
TinaElisabeth

Till top