Nytt i hyllan - vecka 8

Nytt i bokhyllan / Permalink / 1
I år fanns det inte så mycket jag var intresserad av på rean, så det har "bara" blivit nio böcker allt som allt. Känner mig faktiskt ganska färdig, trots att jag inte ens har varit inne på akademibokhandeln.
 
Ensam på mars har jag lyssnat på som ljudbok, men jag ville ha den i bokhyllan också. Nidstången har jag också läst tidigare, men jag tänkte samla på mig den serien. Även tango för vilsna själar har jag läst, men jag samlar på Dillons böcker i inbundet. Man får passa på när de reas ut, för de är ju inte superbilliga annars.
 
Resten har jag inte läst, men jag hoppas att jag faktiskt gör det innan det är dags igen nästa år.
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Många bra fynd där! Var nära att köpa Dillons bok idag men den fick ligga kvar :)

Svar: Ja jag tror det faktiskt! Jag samlar ju på Dillons böcker, så jag kunde inte låta bli :)
TinaElisabeth

Till top