Olästa reaböcker från 2015

Böcker / Permalink / 3

Tio olästa böcker har jag från förra årets bokrea. Det känns inte så himla bra, särskilt med tanke på att jag har läst rätt många av böckerna jag köpte då, haha. Det kan eventuellt vara ett tecken på lite för många impulsköp.
Vissa är jag kanske inte jättesugen på att läsa heller, så de ska jag nog ta mig en funderare på om jag verkligen ska behålla. Men till exempel Tropper fattar jag inte varför jag inte har läst än. Älskar ju hans böcker!
 
Har ni mycket oläst från förra årets rea? Och har ni kanske läst något av det jag har kvar?
 
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Stalker var väldigt spännande :)

Svar: Ser fram emot att läsa den :) Men jag har eldvittnet och sandmannen att läsa innan den.
TinaElisabeth

#2 - - Bokprinsessorna:

Alice i Zombielandet är väldigt bra vad jag minns.
Inga olästa från förra året då jag endast köpte 2 stycken vilket vart väldigt snabbläst :P

Svar: Jag köpte typ 20 böcker förra året. Fråga inte varför, haha!
TinaElisabeth

#3 - - Bella:

Åh jag känner igen mig så väl! Har massor med reaböcker här hemma som inte lästs än. Bra priser är farliga ;)

Svar: haha eller hur!
TinaElisabeth

Till top