Nytt i hyllan - vecka 4

Nytt i bokhyllan / Permalink / 1
Några nya blev det den här veckan också, men bara tre. Bättre än förra veckan alltså.
 
- The Accident Season har jag varit sugen på länge, så den fick bli min "grattis-till-körkortet-present" till mig själv.
- Denton Little's Deathdate är månadens bok från the English Bookshop's Book Club. Jag har valt kategorin Teen Fiction, känns som att den passar mig bäst :) Har inte hört talas om den här boken innan, men jag tror att jag kommer gilla den. Hoppas!
- Slaget om Keladon fick jag med mig från pappa när jag var där sist. Har inte riktigt nån aning om vad den handlar om, men förhoppningsvis gillar jag den.
 
#1 - - Kajsa:

Intressanta böcker. Jag har också varit sugen på The Accident Season.

Svar: Tror den kan vara riktigt bra :)
TinaElisabeth

Till top