Hur går det med målen?

Böcker / Permalink / 1
Nu när faktiskt halva året har gått (vart tar tiden vägen?) är det dags att se efter en gång till hur det går med mina läsmål. Måste nog säga att det kunde ha gått bättre..
 
Bokmålen 2016:
 
- Läsa 100 böcker
59 böcker har jag läst, så jag ligger ganska bra till där.
 
- Läsa klart Harry Potter
Har fortfarande bara sista boken kvar.
 
- Minska oläst-antalet till 200 (önsketänkande)
Jag började på 300 vid årsskiftet, och när jag kollade i april hade jag 298. 328 landade jag på idag, men det var ändå inte så farligt som jag hade trott. Jag lär inte nå målet i år, men det trodde jag inte heller, hehe.
 
 
- Inte köpa så mycket böcker, utan i första hand läsa från bokhyllan.
Pass ;)
 
Böcker som ska läsas ur bokhyllan 2016:
- Odinsbarn av Siri Pettersen
- Cinder av Marissa Meyer
- Eragon av Christopher Paolini
- Den femte vågen av Rick Yancey
- Röd drottning av Victoria Aveyard
- Två soldater av Roslund&Hellström
- Jane Eyre av Charlotte Brontë
#1 - - CissiG:

Hej! Vilken fin blogg du har. Hoppas det är okej att jag sparar din länk.
Kram Cissi

Svar: Tack snälla :) kram
TinaElisabeth

Till top