Omläsning av Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

Böcker / Permalink / 3
I veckan kommer Själarnas Bibliotek ut på svenska, som jag har väntat! Tänkte åka in och köpa den på onsdag. Men innan jag läser den tänkte jag läsa om de två tidigare delarna så jag har allt färskt i minnet. Spökstaden läste jag för ett och ett halvt år sen, så jag behöver nog uppdatera mig lite.
 
 
#1 - - Bam:

Blir rädd bara av att titta på omslagen.
Heh.

Svar: Jag förstår vad du menar ;)
TinaElisabeth

#2 - - Elin - bokparadiset:

Åhh då borde jag påbörja min omläsning också men har sååå mycket annat jag vill läsa...

Svar: Ja verkligen! Det har jag också, hehe, men det här är ju ändå väldigt snabblästa böcker. Är halvvägs igenom spökstaden nu :)
TinaElisabeth

#3 - - JUNITJEJ:

Vilka vackra böcker!

Svar: Visst är de! :)
TinaElisabeth

Till top