Nytt i hyllan - vecka 12

Nytt i bokhyllan / Permalink / 0
Tre nya böcker blev det förra veckan. Beautiful broken things är månadens bok från english bookshops bokklubb, och den är så himla fin! Bilden gör den verkligen inte rättvisa. Sen var jag inne en sväng på akademibokhandeln i västerås när vi var på ikea. (Var tvungen att köpa en till bokhylla, haha) Skulle kolla om jag hittade något på slutspurten av rean, men de böckerna jag köpte var såklart inte på rea. Himla ovanligt det där, haha. Nu har jag iallafall hela Throne of Glass-serien, och jag ser så mycket fram emot att läsa vidare!
 
Har haft en liten svacka veckan som har varit. Både läs- och bloggsvacka, så det har varit lite tråkigt. Påbörjade Arvet effter dig igår, och det var det första jag läste på hela veckan. Bloggsvackan beror nog lite på att min dator har gått sönder och jag har förlorat allt som fanns på den. Känns lite hopplöst när tusentals bilder försvinner.. Nu har jag iallafall en gammal dator jag kan använda sålänge, så jag överlever. Hoppas jag. ;)
Till top