Månadssammanfattning April

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
6 böcker blev lästa under April. Sämsta månaden på väldigt länge, men jag är ändå väldigt glad över att jag äntligen har tagit mig ur min lässvacka. Läser fortfarande inte lika mycket som vanligt, det hinner jag inte med just nu. Men nu känner jag iallafall att jag vill läsa igen, och det är det viktigaste! Nu ska jag även se hur länge jag kan låta bli att köpa nya böcker, sparar pengar både till semestern och till en ny dator. Får nog kanske göra några undantag när det släpps böcker jag har väntat på, men det är nog bra att snåla in lite på spontanköpen.
 
37.Mitt nya jag - Sophie Kinsella
38.Alena - Kim W. Andersson
39.Tredje Principen - Anna Jakobsson Lund
40.Losing it - Cora Carmack
41.Rabbit Hayes sista dagar - Anna McPartlin
42.Näcken - Ingela Korsell, Åsa Larsson
 
Antal böcker: 6
Antal svenska/Engelska: 5/1
Antal sidor:  1654 sidor
Antal kortisar (under 200): 1
Antal tegelstenar (över 500): 0
 
Köpta: 4
Rec-ex: 0
Lånade: 1
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok: 1
 
Påbörjade serier: 2
Mellanböcker i en serie:
1
Avslutade serier:
0
Antal omläsningar: 0
 
Antal nya böcker: 14 (Det går bra det här.....Inga dyra böcker iallafall)
Antal böcker jag har gjort mig av med: 1
 
Favoriter den här månaden: Mitt nya jag, Losing it, Rabbit Hayes sista dagar, Näcken
Till top