Love Hurts av Kim W Andersson

Recensioner / Permalink / 0
 
Titel: Love Hurts
Författare: Kim W Andersson
Serie: Love Hurts #1
Förlag: Kartago Förlag
Utgivningsår: 2009
Sidantal: 124
 
Det här albumet verkar vara slutsålt, men jag köpte iallafall mitt på Apart förlag! Jag såg dock att man kan köpa en samlingsvolym med både del 1 och 2 på både adlibris och bokus. Tror den var på engelska, men det kan ju gå bra ändå :)
 
Jag har tidigare läst Alena av Kim W Anderson som jag gillade väldigt mycket. Och nu när jag var med och backade kickstarterkampanjen för hans nya serie Astrid blev jag så sugen att läsa nåt mer han har gjort. Jag köpte Love hurts samtidigt som jag köpte Alena, men det har inte blivit av att jag har läst den föränn nu. Jag gillade det här nästan ännu mer än Alena, och det är bra! Det är inte en sammanhängande historia, utan det är korta serienoveller, som kort och gott handlar om att "love hurts". Väldigt groteskt och äckligt på sina ställen, men jag gillar det! Ska absolut läsa del två. Har den tyvärr inte hemma, men jag ska se till att skaffa hem den snart.
 
 
 
Till top