Read-a-long Heir of Fire (del 4)

Böcker / Permalink / 0
Jag och Nelly på Nellons bokblogg läser just nu Heir of Feire tillsammans. Under tiden vi läser kommer vi båda skriva lite vad vi tycker och tänker om boken.
 
 
Lite tankar om kapitel 52-68
 
Varning för spoilers!
ÄNTLIGEN är den här boken slut! Trodde aldrig jag skulle bli klar och få läsa nåt annat, haha! Men nu så.
 
Det blev faktiskt lite bättre mot slutet. Inte så jag skulle säga att det var jättebra, men iallafall uthärdligt.
Gillar verkligen Chaol och Dorians vänskap. Och jag tyckte verkligen om att Celaena befriade Rowan från Maeve, och att han valde att tjäna Celaena istället. Fint!
 
Är väldigt osäker på om jag ska fortsätta med serien faktiskt. Det blev som sagt lite bättre mot slutet, men jag vet inte om jag tycker det var värt att traggla med boken en hel månad för att få typ 50 sidor som var helt okej. Vi får se hur jag gör, men om jag fortsätter lär det dröja ett bra tag. Nu vill jag ha läslusten tillbaka och bara läsa en massa fantastiska böcker!
Till top