Mina julklappsböcker

Böcker / Permalink / 1
Den här fina bokhögen fick jag i julklapp. Egentligen fick jag två exemplar av miss Peregrines hem för besynnerliga barn, en av pappa och Michela och en av Rafaela, men jag bytte den ena mot Spökstaden. Spökstaden har jag velat läsa såååå länge, så jag har redan hunnit börja med den.
Mari Jungstedt är ingen favorit, men jag har ändå läst nästan alla hennes böcker. Har en kvar att läsa innan denna som är nummer 11 i serien. Man kan ju inte sluta där, måste ju få veta hur det går, haha.
 
Hoppas ni har haft en skön jul allihopa! Jag hade den bästa på många år trots en massa krångel på jobbet. Struntade i stressen i år, och fick en lugn och skön helg. :)
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Vilka fina klappar! Spökstaden vill jag läsa :)

Svar: Eller hur :) Jag har inte kommit så långt än, bara ett kapitel, men jag hoppas den är lika bra som första boken :)
TinaElisabeth

Till top