Årssammanfattning och mål inför 2017

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
Antal lästa böcker: 101 böcker hann jag med under året, och jag är så nöjd med att ändå ha läst så mycket trots mina svackor.
Antal avslutade serier: 5. Förra året var det nio, så jag är inte helt nöjd.
Antal påbörjade serier: 
21st. Färre än förra året iallafal, hehe. Av de jag har påbörjat och som jag intre har avslutat kommer jag läsa vidare i tio. Så även om det fortfarande är ganska mycket känns det helt okej.
Bästa stand-alone: The fault in our stars är en all time favorite! Men även Everything, everything, I'll give you the sun och Du, bara är nya älsklingar.
Sämsta stand-alone: Blev ganska besviken på the Accident season.
Bästa avslutade serien: Miss Peregrines besynnerliga barn <3
Bästa påbörjade serien: Firebird <3<3<3 Många fler bra, men den här älskar jag så mycket!!
Antal lästa hyllvärmare: 13 st, så det kunde jag verkligen gjort bättre.
Antal nya böcker: 194, och säkert + några som jag har missat. Sitter just nu och frågar mig själv om jag är dum i huvudet. xD
 
 
 
Bokmålen 2016:
 
- Läsa 100 böcker
Det hann jag efter många om och men :)
- Läsa klart Harry Potter
Det har jag också sett till att lyckas med - äntligen!
- Minska oläst-antalet till 200 (önsketänkande)
329 räknade jag till, så det gick ju inte så bra det här.
 
- Inte köpa så mycket böcker, utan i första hand läsa från bokhyllan.
Inga kommentarer xD
 
 
 
 
Mål för 2017:
 
- Läsa 100 böcker
- Köpa mindre böcker! Läsa fem böcker för att få köpa en och tänka igenom bokköpen noggrannt.
(Eventuellt undantag för bokrean;))
- Minska oläst-antalet till under 300. Lite rimligare mål kanske är lättare att uppfylla, haha.
Till top