Godnatt

/ Permalink / 1
Ska lägga mig alldeles snart.
Vi åker kvart i tio, och jag har lite grejer att fixa innan.
Måste duscha, hämta ut pengar och prata med mamma och pappa.
Ska lämna tillbaka nyckeln till lägenheten också, den ska lämnas på fredag eller lördag tror jag.
Skönt att bli av med den :P

Känns som att jag hat glömt att packa något, hoppas verkligen att jag inte har det.
Det vore inte så bra:P

På tal om ingenting så har jag mätt min handled. 15 cm.
Onödig info, jag vet. Men pappa ska gå och fixa min klocka jag fick av älsklingen,
jag hinner inte innan jag åker.

Men nu ska jag krypa ner i min mysiga säng.
Eller den är inte så mysig, ska se om jag hittar täcket :O
Jo där låg det, i en knöl på golvet. Hmm. Hur har det hamnat där?
Måsta vara Alex fel! :D hahaha

Godnatt på er

        
#1 - - Lydia:

ska bli kul att du kommer!! :D

Till top