Regn

/ Permalink / 2
Det regnar. Jag måste missat det precis eftersom jag kom in för bara några
minuter sedan. Och då var det soligt. Menmen.
Mina böcker från pocketklubben kom idag, så jag har precis betalat dem.
De skulle egentligen kommit i början av månaden, men bättre sent än aldrig.

Funderar på att åka till gbg i veckan, typ på onsdag. Måste prata med mormor
först och se om jag kan sova där. Isf blir det liseberg på torsdag och fredag,
Träffa angelica, natasha, matheus och emanuel plus storasyster anne.
Det vore ju kalas.
Oroade mig lite för att ha råd, men det löser sig nog. Tåget går på ca 800
fram och tillbaka och liseberg typ 5-600. Inte så farligt. Jaja.

Nu ska jag ta en dusch och hoppas på att det slutar regna under tiden
så att jag kan gå och köpa kaninmat sen. Efter det ska jag tillbaka till Robin.
Jag finns på mobilen
#1 - - Sofia:

Sv, Ja, tishorna är helt underbara! Och som sagt, väldigt billiga :)

#2 - - Sofia:

Sv; Har skrivit ett inlägg där jag säger ungefär vad jag tyckte om den, men bra var den! =)

Till top