Helgonet

Böcker / Permalink / 4

Känslan när man får ett paket i brevlådan med en bok man har väntat på i flera månader! Ni kan ju gissa vad jag ska göra när jag kommer in från promenaden med Tage. De tidigare böckerna i Hammarbyserien var väldigt bra, så jag har längtat efter att få läsa denna :)
#1 - - linda:

jag började lyssna på den som ljudbok men orka inte lyssna klart så beställt den jag med. längtar! grymt bra böcker.

#2 - - The Life Of Yarp - Tävlingar!:

den boken SER bra ut! då får vi hoppas den är bra också :)



sv ja, Kent kan verkligen lyckas med att göra musik som går in i hjärtat :)

#3 - - Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.:

Hej! :)



Jag har just nu igång en tävling där du kan vinna 1 av 3 presentkort, skulle vara jättekul om du ville delta! :) direktlänk: http://eemijji.blogg.se/2012/march/tavling-1-vinn-1-av-3-presentkort-ifran-na.html#comment



Kram!

#4 - - karolinajonsson:

Kika in och se om just DU vann halsbandet från Josign :D Om inte, delta gärna i någon annan av mina tävlingar!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-halsbandet-fran-josign.html#comment

Till top