Nyköping

/ Permalink / 3
Idag tog vi en tur till Nyköping för lite strosande. Första stoppet blev Stadium Outlet där jag handlade träningskläder för 900 kr. Sen åkte vi in till stan och tittade i lite butiker. Glitter hade finfin rea - 5 reasmycken för 50 kr, oavsett tidigare pris. Så det blev några söta halsband. Hittade ett linne och två bhar på h&m och en skitsnygg skinnväst på Cubus för bara 99 kr. Sen har vi även beställt en crosstrainer som vi (jag) får hem förhoppningsvis på onsdag.
Efter shoppingen åkte vi till hamnen och åt köttbullesmörgås. Sen spelade vi minigolf - jag vann - och till sist köpte vi glass innan vi åkte hem igen. Väl hemma åkte vi till Robins föräldrar och lämnade tillbaka bilen, och jag joggade hem därifrån. Nu har jag duschat och så. Ska bara måla naglarna, och sen ska vi se på film.
 
 
#1 - - Jimmyn:

Grattis till vinsten. Det låter som om det var en bra dag.

#2 - - Angelica - 20år och 2 barnsmamma :

Visst är det mysigt vid hamnen! :)

Svar: Jaa! Kan tänka mig att det är ännu mysigare om det är fint väder. När vi var där var det mulet och det kom till och med lite regn :P
TinaElisabeth

#3 - - marycaroline.blogg.se:

Vad kul med minigolf :)

Åh, crosstrainer har jag funderat på flera gånger :) Men den lär vi inte ha plats för då vi har ett hemmagym redan som tar plats, hehe.

Svar: Ja det var roligt, många år sen sist :)
Nej det tar ju tyvärr lite plats. Haha fick hem crosstrainern idag, och den var större än vad det såg ut i butiken. Så det blev inte jättesnyggt här hemma :p
TinaElisabeth

Till top