Läsuppdatering

Böcker / Permalink / 1
Det går inte så mycket bättre med läsningen den här månaden, hittills har jag läst två böcker. Men nu känner jag iallafall att jag har något att skylla på, hehe. Coachningen tog mer tid förra veckan när vi hade en rätt stor hemuppgift, och den här veckan har jag börjat jobba. Jag har praktik på Hembagarns konditori fram till den 13 juni, och sen blir det förhoppningsvis sommarjobb. :)
 
Just nu håller jag på med tre olika böcker. Clockwork Angel har jag äntligen börjat på. Det är ju en av bokcirkelböckerna som ska vara färdigläst till den 27:e. Tveksamt om jag hinner, har bara läst ett kapitel. Till och från jobbet lyssnar jag på I am legend. Har ju läst den innan, men nu lyssnar jag på engelska. Så bra! Även den är en bokcirkelbok, och den blir inga problem att hinna klart.
Sen läser jag även The Maze Runner. Har inte hunnit så långt än, men den verkar rätt så bra.
Nu när jag pendlar till jobbet kommer jag till katrineholm en timme innan jag börjar, så då går jag och sätter mig på biblioteket och läser en stund. Perfekt!
 
Jag har tänkt läsa om Divergent också innan den kommer ut på bio. Tror den kommer nu i slutet av månaden, så jag hoppas jag hinner. Det blir på engelska det med isåfall, tror det kan vara lite skillnad.
#1 - - Nilmas Bokhylla:

Ibland blir det ju bara fler eller färre böcker, så är det. Jag är på väg upp ur min bokdvala i alla fall ;)

SV: Tack för tipset, den har jag ju faktiskt hemma!

Till top