En smakebit på söndag: Samlade Dikter

Böcker / Permalink / 10
Då var det redan söndag igen, och dags för mig att ge er en liten smakbit på vad jag läser idag. Samlade Dikter av Edith Södergran påbörjade jag igår. Väldigt ovant att läsa dikter, men jag har hittat några som jag gillar jättemycket.
 
 
Är ni nyfikna på vad andra bokbloggare läser? Titta in hos Flukten fra virkeligheten.
#1 - - Beathe:

Dette var en ukjent bok for meg, men det var to fine dikt du hadde tatt med der. Tusen takk for smakbitene og ha en fin søndag :-)

#2 - - Monika:

Edith Södergran vet jag att vi läste i gymnasiet, men kan inte alls komma ihåg vilka dikter. Tack för smakbiten!

#3 - - Åslaug:

Edith Sødergran har så mange vakre dikt. Godt å lese en gang i blant! Håper du får en fin siste advent!

#4 - - Lottens bokblogg:

Tack för den fina smakbiten. Det var länge sedan jag läste något av Edith Södergran

#5 - - Boklysten:

Södergran är en av mina absoluta favoriter! Tack för smakbiten!

#6 - - Lena:

Åh, den där funderar jag på att köpa inte bara för innehåller för den är så vansinnigt snygg också.

#7 - - Åsa:

Denna o de andra tre nyutgivna böckerna med samlade dikter av Södergran, Ferlin, Fröding, Dan Andersson, har jag sneglat lystet på. :) Tack för smakbit!

#8 - - Holavedsbruden Ewa K:

Läser inte så ofta dikter. Tack för smakbiten.

#9 - - Anita Ness:

Takk for den fine smakebiten. Ha en fin advenstssøndag:)

#10 - - LexieLäser:

Tack för smakbiten och ha en fortsatt trevlig fjärde advent. Min smakbit hittar du här: http://www.lexielaser.com/2014/12/en-smakebit-pa-sndag-21-december.html

Till top