Paket från min hemliga bokvän

Nytt i bokhyllan / Permalink / 2
Idag låg det ett paket från min hemliga bokvän och väntade på mig när jag kom hem. Så kul! Öppnade såklart på en gång, nyfiken som jag är, haha.
 
De här två böckerna fick jag. Princess diaries har jag ju velat läsa länge, så den blev jag jätteglad för. Den andra har jag inte hört talas om innan, och jag har inte hunnit kolla upp vad den handlar om heller. Så det blir spännande att se vad det är för något. :)
 
Tusen tack för ett fint paket!
#1 - - Nelly:

Åh, vad kul att du gillade paketet... om du inte redan listat ut det är det jag som din hemliga bokvän.

Hoppas du kommer gilla Princess Diaries - min absoluta favoritserie!!! Jag körde på ett riktigt tjejigt paket! :-)

Svar: Jag gissade faktiskt på att det var från dig när jag såg den, hihi :) tack igen!
TinaElisabeth

#2 - - Sandra:

Haha jag bara VISSTE att det var Nelly som var bakom detta paket :D syntes genast med Meg Cabot och Yankee candle :)

Svar: Haha eller hur! :)
TinaElisabeth

Till top