Twilight the graphic novel

Recensioner / Permalink / 0
"When Isabella Swan moves to the gloomy town of Forks and meets the mysterious, alluring Edward Cullen, her life takes a thrilling and terrifying turn. With his porcelain skin, golden eyes, mesmerizing voice, and supernatural gifts, Edward is both irresistible and impenetrable. Up until now, he has managed to keep his true identity hidden, but Bella is determined to uncover his dark secret..."
 

De flesta av er har väl en hum om vad twilight handlar om, så det behöver jag nog inte säga så mycket om ;)
Iallafall skulle vi läsa seriealbumet till nästa bokcirkelträff, och jag var faktiskt lite skeptisk innan jag köpte den. Jag jämförde väldigt mycket med filmen och inte så mycket med boken eftersom jag var lite fanatisk ett tag och har sett filmen säkert 20 gånger, haha. Och ärligt talat är den inte det bästa jag har sett. Har aldrig gillat Bella i filmerna till exempel. Men det här var riktigt bra! Onödiga händelser från boken/filmen var borttagna, och det var jätteskönt. Och jag tyckte väldigt mycket om tecknarstilen, så himla snyggt. Så jag är faktiskt nöjd, tyckte bara det var lite synd att den gick så snabbt att komma igenom trots att den är ganska tjock. Hade gärna fått lite till. Kommer absolut skaffa nästa del nån gång.
Till top