Lite nytt i bokhyllan

Nytt i bokhyllan / Permalink / 0
Fyra nya böcker har hittat hem till mig under veckan. Passade på att beställa tre böcker på cdon när Robin skulle beställa, (en har inte kommit ännu) och så har jag fått två böcker från Bonnier Carlsen.
 
The Heir har jag väntat på i flera månader, och nu äntligen är den min. Gissar på att den kommer bli läst redan den här månaden, har längtat så länge! (Helt lyrisk, haha!) All the bright places har jag läst så mycket gott om, så jag var tvungen att ha den också. Boken från samma beställning som jag fortfarande väntar på är jag också SÅ peppad på att läsa. Lovar att visa så fort jag får hem den.
Från Bonnier Carlsen fick jag hem Huset mittemot av Alex Haridi och Stjärnstenen av Jo Salmson. Båda ska bli spännande att läsa, tack så mycket!
Till top