P.S. I still love you

Recensioner / Permalink / 0
"Lara Jean didn't expect to really fall for Peter. But suddenly they are together for real - and it's far more complicated than when they were pretending! A risque video of the two of them has been posted online. Will Lara Jean ever live it down? Peter is spending more and more time with his ex. Has he still got feelings for her? A boy from Lara Jean's past has returned, and so too have her feelings for him. Can a girl be in love with two boys at once?"
 
Jag började läsa den här direkt efter att jag läste ut To all the boys I've loved before eftersom jag inte fick nog av alla underbara karaktärer. Jag vet att många tycker att den här är ännu bättre, men om jag måste välja en favorit så blir det nog den första ändå. Men jag älskar den här också, och är lite ledsen över att det inte finns ytterligare en bok. Jag gillar Lara Jean och Peter väldigt mycket ihop, det är så fint när man ser att de verkligen tycker om varandra på riktigt och inte spelar. Jag tycker väldigt mycket om John också eftersom han är så himla gullig, men Peter är ändå min favorit. Och Kitty är fortfarande lika söt som i första boken. Har ni inte läst de här böckerna så tycker jag verkligen att ni ska göra det asap!
 
 
Till top