Faking it av Cora Carmack

Recensioner / Permalink / 0
Titel: Faking it
Författare: Cora Carmack
Serie: Losing it #2
Förlag: Ebury Press
Utgivningsår: 2016
Sidantal: 352
Köp: Adlibris / Bokus
 
Handling:
Every girl likes a bad boy... And Max's current boyfriend is as bad as they come. She knows her family would freak if they saw his tattoos and piercings. So when her parents turn up unannounced Max grabs the most wholesome guy she can to play her boyfriend. But Cade Winston is so perfect that Max needs him to keep playing the part.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här är en fristående fortsättning på Losing it som jag läste i... April tror jag? Jag älskade ju den, men frågan är om inte den här var snäppet bättre. I Losing it fick vi följa Bliss, och här är det istället Cade, som var hennes bästa kompis, som har huvudrollen. Han och Max fejkar ett förhållande för att hon ska vara "den perfekta dottern" när hennes föräldrar kommer och hälsar på. Älskar hela den delen, så himla roligt. Helt galet egentligen, och rätt tragiskt för den delen. Men de är verkligen det perfekta paret. Det tycker Max föräldrar också, så de måste fortsätta spela.
 
Jag älskade ju som sagt Losing it, men jag tycker karaktärerna här är intressantare att följa. Det är fortfarande lättsamt och roligt. Helt perfekt. Har nästa bok står och väntar, och jag är SÅ sugen på att plocka upp den snart.
 
 
 
Till top