Månadssammanfattning Juli

Månadssammanfattningar / Permalink / 1
Tolv böcker hann jag med att läsa under Juli (Och inte en enda recension...) Jag har läst såå mycket bra böcker den här månaden, så jag är supernöjd!
 
60.Själarnas Bibliotek - Ransom Riggs
61.Låt vargarna komma - Carol Rifka Brunt
62.Mitt liv med Bob - James Bowen
63.I'll give you the sun - Jandy Nelson
64.Sjukhuskatten Oscar - David Dosa
65.Allt jag säger är sant - Lisa Bjärbo
66.Faking it - Cora Carmack
67.Sjuka själar - Kristina Olsson
68.Larma, släcka, rädda i Rosengädda - Emma Hamberg
69.Du, bara - Anna Ahlund
70.En av oss - Åsne Seierstad
71.Rat Queens, Vol 2: The far reaching tentacles of N'rygoth - Kurtis J. Wiebe
 
 
Antal böcker: 12
Antal svenska/Engelska: 9/3
Antal sidor:  4218 sidor
Antal kortisar (under 200): 1
Antal tegelstenar (över 500): 2
 
Köpta: 10
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok: 2
 
Påbörjade serier: 0
Mellanböcker i en serie:
3
Avslutade serier:
1
Antal omläsningar: 0
 
Antal nya böcker: 7
Antal böcker jag har gjort mig av med: 0
 
Favoriter den här månaden: Själarnas bibliotek, Låt vargarna komma, I'll give you the sun, Allt jag säger är sant, Faking it, Du, bara
 
#1 - - Nilmas Bokhylla:

Hej!

Isla och Paper Towns är kvar så maila mig på [email protected] så löser vi det :) Har uppdaterat listan med vad som har blivit sålt också.

Till top