Nytt i hyllan - November

Nytt i bokhyllan / Permalink / 1
12 nya böcker har flyttat in hos mig under november. Förstår inte hur det alltid drar iväg så mycket!
 
The ghosts of heaven är månadens bok från english bookshop. Ensamvarg är ett recex från författaren - tack!
 
Koontz och eat pray love har jag fått från pappa, senaste pax var jag såklart tvungen att ha, och Astrid är från en kickstarterkampanj.
 
Fantastic Beasts hade jag förhandsbokat och glömt bort, så det blev en trevlig överraskning när den kom. Ska bli spännande att läsa. The midnight star köpte jag samtidigt som jag beställde lite presenter. Ni vet, sånt som händer ;) Men kolla omslaget!
 
Jag och Robin var i Stockholm för två helger sen. Till största delen för att gå på konsert, men eftersom jag var ledig på måndagen så hade vi tid att strosa i bokhandlar i lugn och ro. (Vilken toppenhelg!) The sun is also a star och My true love gave to me köpte jag inne på english bookshop. Så himla mysigt ställe! A million worlds with you och spellcaster fick jag med mig från sf-bokhandeln. Var lite ledsen över att köpa sista boken i firebird-serien, så självklart ville jag prova en annan serie från samma författare :)
 
 
 
#1 - - Elin - bokparadiset:

Hade inte en aning om att A million worlds with you har kommit ut, måste genast beställa!

Svar: Den måste ha kommit ut i november tror jag, fick syn på den i sf-bokhandelns senaste katalog av en slump!
Tina Håkansson

Till top