Månadssammanfattning Juni
8 böcker hann jag med att läsa i juni. Har tyckt väldigt mycket om nästan allt, så jag är nöjd. 4 fempoängare är inte illa.
52.I was here - Gayle Forman
53.I sanningens namn - Viveca Sten
54.The Raven Boys - Maggie Stiefvarer
55.The Crown - Kiera Cass
56.Den sista akten - Mari Jungstedt
57.The fault in our stars - John Green
58.Miss Peregrines hem för besynnerliga barn - Ransom Riggs
59.Spökstaden - Ransom Riggs
Favoriter den här månaden: The fault in our stars, Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, Spökstaden, The Crown
Antal böcker: 8
Antal svenska/Engelska: 4/4
Antal sidor: 3048 sidor
Antal kortisar (under 200):0
Antal tegelstenar (över 500): 0Köpta: 3
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 4
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 4
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok: 1
Påbörjade serier: 2
Mellanböcker i en serie: 3
Avslutade serier: 1
Antal omläsningar: 3
Mellanböcker i en serie: 3
Avslutade serier: 1
Antal omläsningar: 3
Antal nya böcker: 22
Antal böcker jag har gjort mig av med: 6
Bra böcker :D
Underbart med läsning :) <3