Månadssammanfattning Oktober

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
Fem böcker har jag hunnit med i Oktober. Inte mycket alls, men snäppet bättre än månaden innan iallafall.
 
82.Pestan - Åsa Larsson & Ingela Korsell
83.Den vita delfinen - Maria Johnsson
84.Jag njuter så länge jag varar - Erik Ståhl
85.Odinsbarn - Siri Pettersen
86.Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K Rowling
 
Antal böcker: 5
Antal svenska/Engelska: 4/1
Antal sidor:  1933 sidor
Antal kortisar (under 200): 2
Antal tegelstenar (över 500): 2
 
Köpta: 3
Rec-ex: 1
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok/E-bok: 1
 
Påbörjade serier: 1
Mellanböcker i en serie:
1
Avslutade serier:
1
Antal omläsningar:
1
 
Antal nya böcker: 15
Antal böcker jag har gjort mig av med: Det har jag ingen koll på riktigt, men jag har rensat en del.
 
Favoriter den här månaden: Den vita delfinen, Odinsbarn, Harry Potter
 
 
Till top