Nytt i hyllan - Oktober

Nytt i bokhyllan / Permalink / 4
16 nya böcker i oktober, och fem lästa. Men jag hade ju lovat mig själv en beställning när jag fyllde år, och såna löften måste man hålla. Eller hur? ;)
 
Jag fick både presentkort och pengar i födelsedagspresent, så det blev lite fler böcker än jag egentligen hade tänkt. Men jag klagar inte :D Harry Potter, Tales of the Peculiar, Furthermore och the Fever Code var de böcker jag önskade mig, så de köpte jag såklart. Röta och Kraften ville jag ha eftersom jag verkligen gillade Odinsbarn som jag läste i Oktober. Älskade Jennifer Nivens All the bright places, så hennes nya var ganska självklar den med. Och Flat-out love köpte jag eftersom Elin gillade den så mycket. Brukar gilla det hon gillar, haha :)
 
Två recensionsexemplar har jag fått hem också, båda från Hoi förlag.
 
De fyra översta böckerna är en födelsedagspresent från mormor, Kids of appetite är månadens bok från english bookshop (som jag har gått ur nu) och Landet bortom haven fick jag när jag var hos pappa senast.
#1 - - Bokprinsessorna:

Yes det är otroligt viktigt att hålla löften till sig själv :P
Ser ut som en fantastisk samling du fått med dig hem faktiskt. Fick Harry Potter på min födelsedag och kunde inte låta bli att bläddra i den om och om igen, de illustrerade versionerna är ju så vackra!

Svar: Haha visst är det ;) Illustrerade Harry Potter är verkligen fin!
Tina Håkansson

#2 - - Vargnatts 0bokhylla:

Vilka härliga högar :D

Svar: Ja, eller hur! :)
Tina Håkansson

#3 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Åhh Odins barn ska jag snart också läsa. :) Verkar spännande. Kram

Svar: Den var verkligen en positiv överraskning :)
Tina Håkansson

#4 - - Elin - bokparadiset:

Hoppas hoppas att du ska gilla Flat-out love!!!

Svar: Hoppas jag med :D
Tina Håkansson

Till top